|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5662 Przeczytał: 94 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Pon 15:17, 27 Lip 2020 |
|
Dość!
Jeśli zobaczę jeszcze jedną wycieczkę osobistą, zamykam temat!
Czy naprawdę nie można spokojnie i kulturalnie dyskutować, tylko trzeba nieustannie sobie dogryzać? Skąd tyle agresji? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
max
User
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2608 Przeczytał: 79 tematów
Pomógł: 283 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 16:35, 27 Lip 2020 |
|
Być może temat zostanie zamknięty ale sorry, muszę odpowiedzieć.
Kolego Golfpolo, pozwalasz sobie na zbyt wiele. Ten poziom dyskusji możesz stosować z kolegami pod blokiem a nie na tym forum. Tutaj wymagamy odrobinę kultury. Jak Cię to przerasta, ogranicz się do czytania. Umiejętność czytania ze zrozumieniem też nie jest obowiązkowa ale nie da się jej zastąpić chamstwem i personalnymi wycieczkami.
Nie życzę sobie uwag pod moim adresem a kolejne prywatne wiadomości będę usuwał bez czytania. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez max dnia Pon 17:04, 27 Lip 2020, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
BUSSING
User
Dołączył: 20 Paź 2019
Posty: 852 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 17:22, 27 Lip 2020 |
|
Przeczytałem wycinek z historii produkcji niemieckich autobusów z dużym zainteresowaniem. Wiele cennych informacji historycznych i technicznych. Właśnie to "przygotowanie tła" pozwala nam lepiej zrozumieć dlaczego tak trudno jest rozpoznać jedną markę od drugiej.
Pod koniec lat 60, Niemcy wrócili do koncepcji produkcji autobusów standardowych. Wiele marek walczyło o zamówienia. Autobusy wyglądały również bliźniaczo podobnie. Typowym przedstawicielem tej generacji był Mercedes 0305. Ikarus 190 osiągnął też sukces w Zachodnich Niemczech. Też wystartował w "zawodach" na dostawę miejskich autobusów standardowych. Następnie, wprowadzili koncepcję międzymiastowego autobusu standardowego. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Golfpolo
User
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 1098 Przeczytał: 84 tematy
Pomógł: 140 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 19:53, 27 Lip 2020 |
|
Ostatni post wyjaśniający. Wysłałem tylko jedną wiadomość na PW na początku dyskusji Jak zajdzie potrzeba to mogę ujawnić, Nie przewiduję wysylania nastepnych i pisać dalej o Mercedesie zbyt wybuchowo niektórzy reagują. Ja też mógłbym się obrazić na pewne słowa, ale już nie będę nic pisał
Dla zresetowania nastroju autobus Chausson . Autobus znany , ale
ten jest rzadko spotykany w Prl bo w wersji turystycznej .
[link widoczny dla zalogowanych]
skany z filmu |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Golfpolo dnia Pon 20:13, 27 Lip 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Golfpolo
User
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 1098 Przeczytał: 84 tematy
Pomógł: 140 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 9:18, 08 Sie 2020 |
|
W temacie były przedstawiane różne atrapy Mercedesa i Bussinga,
Znalazłem inną atrapę Mercedesa O1000 z tą pionową krechą która jest
w Mercedesie z Lublina
Mercedes O10000
Mercedes O10000
Mercedes O10000
Mercedes O10000
Mercedes O10000
Mercedes O10000 w Związku Radzieckim
[link widoczny dla zalogowanych]
Widoczne pochylenie silnika i atrapę taką jak przedstawiłem wyżej
Na marginesie poniżej wszystkie widoczne atrapy Bussinga przedstawione w temacie
Zródło internet |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Golfpolo dnia Sob 13:48, 08 Sie 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Golfpolo
User
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 1098 Przeczytał: 84 tematy
Pomógł: 140 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 10:47, 14 Sie 2020 |
|
Jakiś czas temu jeden z forumowiczów przedstawił w temacie zdjęcie
autobusu Bussing 802N. Autobus był prawie identyczny jak Mercedes 010000
Nie dawało mi to spokoju jak mogą być identyczne dwa pojazdy róznych firm
o podobnych ale nie takich samych podwoziach.
Zacząłem szukać w różnych żródłach żeby znależc Bussinga 802N z taką karoserią i widocznym grillem żeby się upewnić że zdjęcie jest wiarygodne.
Nie znalazłem ale znalazłem dowód ze zdjecie przedstawione nie jest wiarygodne
Zdjęcie jest ze znakiem zapytania ? Autor opisujacy te zdjęcia nie był pewny
bo nie widać grilla ale mógl stwierdzić po innych elementach ze to nie Bussing Wyjaśnie póżniej
Poniżej strona do opisu zdjęcia
[link widoczny dla zalogowanych]
Zdjęcie powyżej przedstawia autobus Mercedes 010000 a nie Busing 802N
Pomyłki sie często zdarzają przy opisach zdjęc. Jeden z przykładów
poniżej.
Autobus opisany jako Bussing Nag 802N a to jest oczywiście Bussing Nag 900
Foto z linku poniżej
[link widoczny dla zalogowanych]
Główna różnica między Mercedesem 010000 a Bussingiem 802N i 900N
to przednia oś z kołami jest prawie cała w części silnikowej pojazdu a w Mercedesie jest mniej więcej w połowie między częscią silnikowa a pasażerską Pod takim kątem boczne osłony silnikowe miał tylko Mercedes
Bussingi 802N i 900 osłony miały otwierane w poziomie.Przednie szyby w Bussingach są niższe niż w Mercedesie.
Mercedes 010000
Mnie nadal interesował jak w rzeczywistości wyglada Bussing 802N.
Zdjęć Mercedesa 01000 ze wszystkich stron jest dużo i po wielu poszukiwaniach znalazłem dwa zdjęcia Bussinga 802N
[link widoczny dla zalogowanych]
Żrodlo internet |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|