Autor |
Wiadomość |
classicline
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1046 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/oko-lice
|
Wysłany:
Nie 19:43, 23 Sie 2009 |
|
600ki miały chyba dwa żeberka więcej wycięte we wlotach powietrza (tak mi się wydaje), a 650 już nie, więc tył nie razi tak bardzo jak poziomy znaczek z przodu, choć znając polską produkcję różnie mogło być... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
SlawekH
Moderator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1747 Przeczytał: 61 tematów
Pomógł: 99 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 19:47, 23 Sie 2009 |
|
I inne wloty powietrza w klapie silnika.
Chyba, że mamy do czynienia z "przejściówką". |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MaSCott
User
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2612 Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Nie 20:09, 23 Sie 2009 |
|
Fakt, 600ki miały dwa, charakterystyczne wycięcia w klapie. Nikt nie zwrócił uwagi na fotele że już z zagłowkami, takie chyba były w Elegancie.
A czy z przodu w zderzaku nie powinny być w sumie cztery "kołki" zamiast dwóch ? - |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
classicline
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1046 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/oko-lice
|
Wysłany:
Nie 20:18, 23 Sie 2009 |
|
nie widzę dokładnie ale to nie są chyba zagłówki, tylko takie kultowe nakładki na siedzenia, które miały pełnic rolę substytutu zagłówków, ale kiepsko im to wychodziło...
a cztery śruby w maluchach to chyba tylko DeA produkowała... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RAFLAB
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1398 Przeczytał: 57 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
|
Wysłany:
Nie 20:25, 23 Sie 2009 |
|
Jakie cudoooooo!!!!!! Prawie takiego samego mieliśmy przez 22 lata, tzn z 1976 w identycznym kolorze, ten będzie gdzieś z 1977/78, jest poprawny bo tylko do 1976 był montowany podłużny znaczek Polski Fiat z przodu i starego typu wloty w tylnej klapie. Nie jestem pewien, ale później chyba do nowej wersji tylnej klapy też wkładali jeszcze 600-kę, bo spotykało się plakietki z takim oznaczeniem. Chyba w 79/80 zaczęli stosować "nowe" felgi i poprawione hamulce.
Ach człowiek się wzrusza na widok tak zadbanego "Maluszka"
Ja nawet sobie przerobiłem tego z KaP-u na taki właśnie
[link widoczny dla zalogowanych]
Tylko szybka mi się troszkę klejem pomazała i już nie miałem kiedy jej wymienić |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez RAFLAB dnia Nie 20:30, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
SlawekH
Moderator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1747 Przeczytał: 61 tematów
Pomógł: 99 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 20:40, 23 Sie 2009 |
|
Mówiłem, że przejściówka .
Robiłem na takim prawo jazdy. Mocno zajeżdżony już był wtedy ... Było to w 1984 roku ... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MaSCott
User
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2612 Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Nie 20:44, 23 Sie 2009 |
|
Oj, masz racje Classicline, ale coś mi nie pasowało w tym Maluszku |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szjan-64
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 2873 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/CHICAGO
|
Wysłany:
Nie 21:05, 23 Sie 2009 |
|
RAFLAB napisał: |
Jakie cudoooooo!!!!!! Prawie takiego samego mieliśmy przez 22 lata, tzn z 1976 w identycznym kolorze, ten będzie gdzieś z 1977/78, jest poprawny bo tylko do 1976 był montowany podłużny znaczek Polski Fiat z przodu i starego typu wloty w tylnej klapie. Nie jestem pewien, ale później chyba do nowej wersji tylnej klapy też wkładali jeszcze 600-kę, bo spotykało się plakietki z takim oznaczeniem. Chyba w 79/80 zaczęli stosować "nowe" felgi i poprawione hamulce.
Ach człowiek się wzrusza na widok tak zadbanego "Maluszka"
Ja nawet sobie przerobiłem tego z KaP-u na taki właśnie
Tylko szybka mi się troszkę klejem pomazała i już nie miałem kiedy jej wymienić |
Delikatna porada .pomaluj ranty felg na czarno ,wtedy zniknie efekt zbyt małych opon |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RAFLAB
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1398 Przeczytał: 57 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
|
Wysłany:
Nie 21:08, 23 Sie 2009 |
|
Dzięki za podpowiedź |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pon 0:29, 24 Sie 2009 |
|
Ten Maluszek ma jak najbardziej poprawny znaczek z przodu oraz może mieć silnik 650. Poza tym taki sam stoi na moim osiedlu (żółty) i ma też taki znaczek oraz 650 pod klapą. Jest w gorszym stanie, ale tragedii nie ma. Przy okazji zrobię fotkę jego i porzuconego Wargula 353, o którym niegdyś wspominałem na Motokupie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kurkuma
User
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 276 Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Wto 20:15, 25 Sie 2009 |
|
Panie i panowie! Nie spodziewałem się że byle sraluch* wywoła taką żywą dyskusję
W czasach wczesnej młodości byłem (a właściwie moi rodzice) właścicielem takiego, to zazdrościłem posiadaczom maluchów ze znaczkiem z boku i tymi fajowskimi, szerokimi, plastikowymi zderzakami ze światłem cofania
Zresztą teraz też mi się podobają, ale zacząłem doceniać również takie jak omawiany.
A teraz przedstawiam auto, które przebyło drogę z ziemi brytyjskiej do Polski. Jednak uważam, że wyrwany ze swojego naturalnego środowiska, wygląda co najmniej dziwnie.
Wrocław 2007 ulica Litomska:
* - autentyczna wypowiedź policjanta do mojej matuli. W całości brzmiała tak: "Gdzie się pani pcha tym sraluchem! " |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kurkuma
User
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 276 Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Śro 20:09, 26 Sie 2009 |
|
Jeszcze jeden brytyjczyk. Przepraszam za jakość zdjęcia. Było robione w czasie jazdy przez niezbyt czystą szybę
Wrocław 2006 ulica Żmigrodzka:
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Śro 22:57, 26 Sie 2009 |
|
Ale fajowy! To raczej francuzo - brytyjczyk. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kurkuma
User
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 276 Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pią 19:52, 28 Sie 2009 |
|
Przy okazji pierwszego numeru straży pożarnych
Wrocław 2006 ulica Zachodnia
Zdjęcie robione z jadącego samochodu. Lepszego niestety nie mam. Kiedy trafiłem na niego kolejny raz, był już przemalowany na niebiesko łącznie z przodem. Taki już mi się nie podobał |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kurkuma
User
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 276 Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Sob 21:38, 29 Sie 2009 |
|
Ostatnie auto z moich zbiorów
Rok 2007 w polu gdzieś między Gniechowicami i Krobielicami:
Jeśli wierzyć właścicielowi, to lublin pochodził z pierwszego roku produkcji. Montowano je wtedy w całości z części produkcji radzieckiej. Wyjaśniało by to radzieckie napisy na masce. Ale czy to prawda nie wiadomo. Tym bardziej, że właściciel twierdził że razem z lublinem kupił całą masę części zamiennych i blacharskich (likwidacja spółdzielni) i spora część blacharki była już wymieniana.
Zrobiłem jeszcze zdjęcie rodzinne. Najstarszy z najmłodszym:
Zielonego lublina być może zauważyliście na innych zdjęciach. To było moje miejsce pracy. Większość aut sfotografowałem przy okazji wykonywania obowiązków zawodowych
Teraz jeżdżę czymś takim:
Z powodu ograniczeń masowych poruszam się wyłącznie po trasach przelotowych. Siłą rzeczy mam mniejsze szanse trafienia na kolejne rodzynki (lepsze lub gorsze) a jeśli nawet jakiegoś zobaczę to o zaparkowaniu w pobliżu mowy nie ma
Wygląda więc na to, że to mój ostatni post w tym temacie. Dziękuję za uwagę |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|