Autor |
Wiadomość |
Długi
User
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 601 Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk/Londyn
|
Wysłany:
Pią 20:06, 02 Paź 2015 |
 |
Na trzecim planie widać rzadkie Punto kabriolet  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
MaSCott
User
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2615 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Pią 21:09, 02 Paź 2015 |
 |
Ano, stało sobie biedne
Był też Voyager z pierwszą " kwadratową twarzą "  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Abrimaal
User
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova
|
Wysłany:
Pon 17:06, 19 Paź 2015 |
 |
Ta fotka bierze udział w konkursie. Link do głosowania
[link widoczny dla zalogowanych]
 |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Abrimaal dnia Śro 17:48, 21 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
QLIG
User
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3485 Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO
|
Wysłany:
Śro 15:56, 21 Paź 2015 |
 |
Spotkany na niedzielnym spacerze:
 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
MaSCott
User
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2615 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Śro 16:24, 21 Paź 2015 |
 |
Cadillac seria 60 Special z 1955. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MaSCott dnia Śro 16:29, 21 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5718 Przeczytał: 69 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Śro 16:40, 21 Paź 2015 |
 |
Hahahaha, półtora miejsca parkingowego na długość i zapewne też na szerokość. Akurat rozmawialiśmy o tym w Poznaniu z Jarkiem (prlman55).
Czad  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
QLIG
User
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3485 Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO
|
Wysłany:
Śro 16:57, 21 Paź 2015 |
 |
Ameryka...
W końcu u nich największy Opel ( Omega ) to najmniejszy Cadillac ( Catera )  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
zetorski
User
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 1515 Przeczytał: 54 tematy
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Kampinoska
|
Wysłany:
Pią 19:12, 23 Paź 2015 |
 |
kilkanaście dni temu w Rembertowie  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
sprzewo
User
Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 2842 Przeczytał: 60 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka
|
Wysłany:
Śro 17:23, 04 Lis 2015 |
 |
Co prawda napotkany nie na ulicy, ale przynajmniej klasyk
 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Dziwny Mag
User
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2198 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp
|
Wysłany:
Pią 12:20, 06 Lis 2015 |
 |
Garbuska na Torze Poznań, 2000r.
[link widoczny dla zalogowanych]
I ta sama przy Placu Wolności, Poznań:
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Abrimaal
User
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova
|
Wysłany:
Pią 17:19, 06 Lis 2015 |
 |
Wlaśnie, czy to jest przejściowa Warszawa 202? To nie pierwsza taka, poniżej foto z książki z lat 70-tych. Teraz pytania. Czy produkowano taką, czy to efekt braku oryginalnych części czy własnoręczny lifting?
 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
QLIG
User
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3485 Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO
|
Wysłany:
Pią 17:34, 06 Lis 2015 |
 |
Ja to pierwszy raz widzę  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3593 Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 70 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 18:01, 06 Lis 2015 |
 |
w mojej Warszawie też miałem wstawiony grill z modelu 203/204 zamiast oryginalnego |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Dziwny Mag
User
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2198 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp
|
Wysłany:
Pią 20:28, 06 Lis 2015 |
 |
Warszawa 202 różniła się od 201 silnikiem - ale niczym z zewnątrz.
Taka atrapa zawsze pochodzi od "sedanki" - od 203/204 / 223/224 i nigdy fabrycznie w garbuskach nie występowała.
Zdarzały się natomiast fabrycznie atrapy od 201 w pick-upach nawet do 1967 roku (bez wąsa, bo nie mieścił sie między nowymi kierunkowskazami).
@Tomek - masz może jakieś pamiątkowe zdjęcia Twojej Warszawy?  |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dziwny Mag dnia Pią 20:31, 06 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Krzysztof
User
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 273 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Sob 11:44, 07 Lis 2015 |
 |
Takiej Warszawy nie produkowano, a istotnie pierwsze serie pick-upów 224 miały atrapy wlotu powietrza jeszcze ze starych modeli. Różnica między modelami 201/202 to silniki. 201 miał stary dolnozaworowy silnik M-20 ,a 202 posiadała już górnozaworowy silnik S-21.Ten ostatni przeszedł do modelu 203 a 204 bazowało na silniku dolnozaworowym M-20. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|