|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
W126
User
Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 2226 Przeczytał: 74 tematy
Pomógł: 170 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 14:33, 14 Gru 2022 |
|
Trudno mi zgadywać. Mogła wypaść cała lampa, a mógł zbić się tylko klosz i żarówka pozostała nieruszona. Żarówka siedzi w sporym zagłębieniu, więc nie jest oczywiste, że się stłukła. Nie mam pojęcia jaka prędkość jest potrzebna do wygięcia ramy jelcza. Trzeba wziąć pod uwagę, czy jelcz był załadowany, czy pusty. Wróżenie z fusów tak naprawdę. Oczywiście po wypadku ślady jednego samochodu powinny w miarę "pasować" do drugiego, pod warunkiem, że nie poobijał się o nic po drodze, nie trafił w jakieś drzewo, słup itp. Nie licz jednak, że na fiacie dostrzeżesz kształty jelcza. Nie jestem śledczym, więc nie będę się mądrzył, bo byłoby to mało rozsądne podejście. Na pewno po wypadku jeden samochód powinien zostawić ślady lakieru na drugim. Tak było zawsze i tak jest do dziś.
Masz jeszcze jakieś pytania o tematy techniczne? Może max coś więcej podpowie, ale domyślam się, że nie będzie chętny spekulować o przebiegu wypadku, tylko bardziej skupi się na technicznych rzeczach zgodnie z założeniami tego działu. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
max
User
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2612 Przeczytał: 86 tematów
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 16:06, 14 Gru 2022 |
|
Bez urazy ale te spekulacje i dociekania w których roi się od "dziwnych" pytań, "ciekawostek" i "tajemnic" prezentują poziom bajek z mchu i paproci. W cytowanych opisach przebiegu wypadku oraz uszkodzeń pojazdów nie widzę niczego dziwnego ani tajemniczego.
W aktach sprawy zapewne znajduje się ocena uprawnionego rzeczoznawcy, biegłego sądowego nt przyczyn wypadku, jego przebiegu i skutków oraz uszkodzeń pojazdów. Proponuję się z nią zapoznać i ew zweryfikować ją u innego rzeczoznawcy. To dużo nie kosztuje a pozwala wiele zrozumieć. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez max dnia Śro 16:10, 14 Gru 2022, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Historyk1985
User
Dołączył: 04 Paź 2020
Posty: 340 Przeczytał: 65 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobrodzień / Lubliniec / Kluczbork
|
Wysłany:
Śro 23:06, 14 Gru 2022 |
|
spokojnie panowie - tutaj akurat wszelkie opinie rzeczoznawców, protokoły z sekcji zwłok, wypadku, oględzin auta, zeznania i wiele wiele innych materiałów mam i wertowałem to już wiele, wiele razy. Teczka na temat tego wypadku ma 150 stron i jeszcze trochę a się jej nauczę na pamięć
To, że "zadaję głupie i dziwne pytania" jest normalne, jeśli chce się to czy tamto sprawdzić, ale nie będę przepisywał tych 150 stron tekstu tutaj, żeby wyjaśniać dlaczego o to czy tamto pytam
...a już odnośnie tematu
Czy była by techniczna możliwość, aby moderatorzy przenieśli ten wątek np do działu offtop i np zmienili tytuł na "nieznani sprawcy - wątki samochodowe" albo "zbrodnie w PRL - wątki samochodowe"???
Jeśli by się to dało przerobić, to mógłbym (jeśli oczywiście ktoś z Was chce) poruszyć jeszcze parę innych wątków motoryzacyjnych związanych ze sprawami, którymi się zajmuję...
Jeśli zaś wątek ma zostać tu, gdzie jest w obecnym temacie - to będę natomiast niezmiernie wdzięczny każdemu jeśli wrzucano by tutaj wszelkie zdjęcia ciężarówek Jelcz z pługami / mocowaniami pługów, czy rysunki lub inne dane na ten temat. Wolę mieć niż nie mieć materiały w interesującym mnie temacie, a samo wstukanie w google na moim komputerze haseł "Jelcz z czołownicą" / "Jelcz z pługiem" nie dają zbyt oszałamiających wyników.
150 stron materiałów to jednocześnie dużo i mało - a ja się chwytam w takich sprawach czego się tylko da, jeśli jest choć cień szansy coś nowego się później dowiedzieć na tej podstawie...
PS- i tak już wielkie dzięki za wrzucone wcześniej w tym temacie informacje!!! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|