FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Daewoo Espero - ile dziś trzeba dać za eg. w dobrym stanie ? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 18:57, 13 Sty 2010 Powrót do góry

Daewoo Espero to samochód, który zawsze mi się podobał. To jedno z ładniejszych koreańskich aut, nie ukrywam, że marzę o nim tak samo jak o Cinquecento. Jak myślicie - ile dziś jest wart egzemplarz w dobrym stanie ? jeśli chodzi o silnik, to ze względu na koszt ubezpieczenia będę szukał wersji z motorem 1.5/90 KM, ale może się skuszę na 1.8/95 KM. I drugie, trochę absurdalne pytanie - czy przez długie wakacje (a jestem teraz w klasie maturalnej) uda mi się na takie Espero zarobić ?


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 19:15, 13 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
1313
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 19:21, 13 Sty 2010 Powrót do góry

Już Ci mówię. Po pierwsze nie kupuje tego czegoś. Kolega się z nim męczył 3 lata. Kupił o go za 4000 w stanie średnim. Szło w niego kasy jak lodu: silnik, blachy i na koniec sprzedał go z trudem za 2500 zł. Lepiej skup się na tym Cieniasie. Prosty jak cep, części dostępne i tanie! Aha, i jednak zdecydowanie radzę Ci 900. A jak się już upierasz na tę 700, to nie kup czasem egzemplarza z japońskim gaźnikiem Aisan. Każdy Ci to powie. Nie daje się wyregulować, ciągle się przy nim dłubie. Inny kolega to miał i po 2 latach nie wytrzymał. 700 z polskim gaźnikiem FOSu zachowuje się dużo lepiej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SlawekH
Moderator



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1747
Przeczytał: 69 tematów

Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 20:18, 13 Sty 2010 Powrót do góry

Gadanie ... Miałem Espero prawie 3 lata i miałbym go dożywotnio, gdyby nie stał się za ciasny. Jedyne co gnębi to auto to korozja - jak się z nią nie walczy - spustoszenia są błyskawiczne. Od strony mechanicznej - niezawodny i nie do zdarcia. Ma swoje słabe punkty, ale które auto ich nie ma. Generalnie jest prosty, części tanie, wygodny, szybki i bardzo miły w prowadzeniu. Szukaj auta z silnikiem 2,0 - bardzo dobra jednostka GM, świetnie toleruje gaz (nawet instalkę II generacji). Z reguły auta 2,0 CD są z klimatyzacją i z ABS-em. I ważne - mówimy o egzemplarzu ZADBANYM. Na rynku jest pełno paździochów i wtedy łatwo umoczyć kasę i szybko zniechęcić się do tego auta. Jak trafisz auto od właściciela, który o nie dbał i będziesz dbał o nie nadal - gwarantuję Ci że będziesz zadowolony.
Wejdź na stronę [link widoczny dla zalogowanych] i tamtejsze forum. Przejrzysz archiwum i będziesz wiedział wszystko. Czasami klubowicze ogłaszają tam sprzedaż swoich aut - można trafić naprawdę zadbany egzemplarz.
Za zadbane Espero można dać nawet ok 3,5 - 4 tys. Egzemplarze w okolicach 2 tys. i mniej to już ewidentne padaki i lepiej dać sobie z nimi spokój. Możesz mnie śmiało pytać o to auto - wiem o nim naprawdę dużo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
buusoola
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4220
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy

PostWysłany: Śro 20:49, 13 Sty 2010 Powrót do góry

ha ha a ja miałem nexie Wink przez 3 lata i złego słowa powiedzieć nie mogę. No może tylko to ze bardzo miękka była i strasznie się bujała na zakrętach. Ale za to bagażnik hmmmm 500 litrów - to było coś. Potem przez 3 lata miałem matiza i tez złego słowa nie mogę powiedzieć. Masz jak dbasz. Jak dbasz i ktoś wcześniej dbał to masz każde auto na lata. Jak nie dbasz to nowe zakatujesz. Obecnie mam BMW i wszyscy się śmiali że Będziesz Miał Wydatki. I co ??? Mam 10 letnie auto na które wydałem 250 zł bo musiałem wymienić osłonę przegubu. A tak poza olejem i filtrami tylko go tankuję.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
smookee
User



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 15:22, 16 Sty 2010 Powrót do góry

Bo pewnie od razu kupiłeś w dobrym stanie, a nie jak większość, zajeżdżony byle te pare tyś na niego uzbieraćRazz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SlawekH
Moderator



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1747
Przeczytał: 69 tematów

Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 19:23, 16 Sty 2010 Powrót do góry

Niestety Daewoo były dobre, bo były dobre i tanie Wink. Oszczędności Koreańczyków na materiałach właśnie bardzo szybko wychodzą, w przypadku gdy o auto się nie dba. Golf II na pewno wytrzyma większą beztroskę właściciela. Ale generalnie Espero to dobre auto. Sprawdzona mechanika Opla Ascony w eleganckim nadwoziu Bertone, projektowanym dla Citroena (była to odrzucona wersja Xantii).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
buusoola
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4220
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy

PostWysłany: Nie 13:43, 17 Sty 2010 Powrót do góry

tak jak matiz to odrzucony projekt następcy cienkiego. Fiat stwierdził że im się nie podoba i lepsze będzie seicento. A życie pokazało że lepiej sprzedawał się matiz. I kto wie co by było gdyby daewoo nie padło


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 17:47, 17 Sty 2010 Powrót do góry

buusoola napisał:
tak jak matiz to odrzucony projekt następcy cienkiego. Fiat stwierdził że im się nie podoba i lepsze będzie seicento. A życie pokazało że lepiej sprzedawał się matiz. I kto wie co by było gdyby daewoo nie padło
Nawet we Włoszech sprzedawał się lepiej niż Sejo.
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin