|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
miki rempejcz.
User
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 647 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany:
Nie 23:19, 22 Cze 2014 |
|
Witajcie.
Rozglądam się za używanym clio 2 (przed lift). Czy do 3,5k można dostać w miarę sensowny egzemplarz? Na co szczególnie zwracać uwagę przy zakupie. Może ktoś ma/miał/jeździł takim autem i może coś o nim powiedzieć?
Liczę na Was
Miki. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Raf
Moderator
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 2057 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 174 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oszczepowice k. Brzęczewa
|
Wysłany:
Pon 12:00, 23 Cze 2014 |
|
Za 3,5 tys. nie koncentrowalbym sie na marce auta,
ale na stanie technicznym, tylko i wylacznie, za mala kwota,
zeby celowac w konkret. Stan techniczny przede wszystkim,
jakies wytyczne co do pojemnosci, wyposazenia - nic wiecej.
A za tyle juz czyms tam pojezdzisz. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
miki rempejcz.
User
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 647 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany:
Pon 17:50, 23 Cze 2014 |
|
Szukam autka do jazdy na co dzień. Clio wydaje mi się być dobrą opcją, niezłe wyposażenie, komfort, dość ekonomiczny i co najważniejsze mało awaryjny. Nie ukrywam, że bardzo podoba mi się też jego wygląd
Niestety, jazda maluchem nawet po krótkich trasach przy moim wzroście odpada |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5664 Przeczytał: 98 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Pon 18:29, 23 Cze 2014 |
|
Jeżdżę od 9-ciu lat Clio 2, ale faza 2 (2003 rok), w dodatku dCi. Przejechałem nim ponad 230.000km i generalnie uważam, że to "średniak" - ani nie jest nadmiernie awaryjny, ani bezawaryjny.
Faktycznie były nieźle wyposażone, jak na czas, kiedy je produkowano - mój w wersji podstawowej ma 4 poduszki, ABS ze wspomaganiem nagłego hamowania, elektryczne wspomaganie kierownicy (EPS) i klima (ale jako doposażenie fabryczne).
Niedługo będę sprzedawal swojego, bo auto dobiega do 300.000km, a ja potrzebuję czegoś ciut większego i nowszego.
Jeździłem również fazą 2 w benzynie - 1,2 jest za słaby, 1,2 16V jest również słaby, a do tego lubi dość sporo spalić, 1,4 jest w miarę dynamiczny.
W sumie to możesz poczytać o tych autach na forum Clio:
[link widoczny dla zalogowanych]
Niestety Renault potrafi komplikować życie - jak mi kamień przebił chłodnicę klimy, to się okazało, że jest jedna chłodnica zespolona (do silnika i kimy) - nowa chłodnica kosztowała ponad 1000zł.
Ale za to jest prosta konstrukcja tylnego zawieszenia - belka na silentblockach i sprężynach - nie musisz się martwić o regenerację.
Wadą jest cena części i usług w ASO - podpięcie do kompa i sprawdzenie błędów kosztuje około 100zł. Ale na szrotach jest dużo części z rozbitków, więc jest alternatywa. Samochód jest dość prosty, więc mechanicy się nie boją naprawiać
Pozdrowienia |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JarekS dnia Pon 18:30, 23 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
kuba96
User
Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 886 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Luboń
|
Wysłany:
Pon 23:36, 23 Cze 2014 |
|
Nie wiem czy w tej klasie cenowej alternatywą dla clio nie była by Renault megane I.
Moim zdaniem warto było by poszukać Fiata Uno z końca produkcji lub Punto I |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|