Autor |
Wiadomość |
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5664 Przeczytał: 98 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Czw 17:29, 26 Sty 2017 |
|
Nie warto...
W niemal identycznych barwach wyszły niedawno te autobusy z ClassicBus, a wykonanie ClassicBus jest dużo lepsze...
Warto natomiast zamieścić w temacie modele Ikarusów 260, które wyszły niedawno:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrowienia |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Cochise
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 1278 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany:
Sob 9:22, 28 Sty 2017 |
|
No nie wiem, Classic jednak prawie 2 razy droższy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sprzewo
User
Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 2704 Przeczytał: 75 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka
|
Wysłany:
Sob 11:29, 28 Sty 2017 |
|
Nie do końca tak jest. W sklepie być może, ale już na portalach aukcyjnych różnica nie jest tak duża. Natomiast ja miałem przez chwilę i ClassicBus i SovietskiBus i szybko zrozumiałem, że warto dopłacić |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5664 Przeczytał: 98 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Sob 15:42, 28 Sty 2017 |
|
Jakością wykonania i znacznie większą ilością detali, których nie widać na pierwszy rzut oka, ClassicBus bije na głowę Sovieckiego Avtobusa.
Tu różnica jest większa, niż między SSM a AIST.
Pozdrawiam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radoslav1986
User
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 737 Przeczytał: 31 tematów
Pomógł: 70 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stargard
|
Wysłany:
Czw 22:45, 02 Lut 2017 |
|
W ostatnim czasie Sowiecki Autobus poprawił się, jeśli chodzi o ilość i poziom detali. Pierwsze wypusty "280" nie miały na przedniej ścianie logo Ikarusa, ani nawet emblematu "280" na grillu, pomiędzy światłami. To powodowało, że autobus wyglądał "łyso". Do tego należy dołączyć grube wycieraczki i pałąki trzymające lusterka. Są to może bzdury, które łatwo wyeliminować, ale te bzdury powodowały, że model wyglądał mało ciekawie.
Jednakże ostatni wypust solowych modeli 260 jest znacznie lepiej wykonany. Mimo wszystko, jak mam do wyboru ClassicBusa i Sowiecki Autobus to z automatu wybieram opcję pierwszą. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Cochise
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 1278 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany:
Pią 8:57, 03 Lut 2017 |
|
No nie miałem, żadnego w rękach więc opieram się jedynie na zdjęciach, fakt, że Classic jest bardziej finezyjny, ale ceny 2 razy wyższej to jednak moim zdaniem nie uzasadnia. Choć może jak w przypadku gaza66 z Agatu "smaczki" widać dopiero mając model w ręku. I też był 2 razy droższy od konkurencji. No, ale za IK 280 widziałem, że w sklepach wołają po 500-600zł, 1/4 mojej wypłaty to jednak sporo... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sprzewo
User
Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 2704 Przeczytał: 75 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka
|
Wysłany:
Pią 10:12, 03 Lut 2017 |
|
To jest podobnie jak z KAP i IST. Jednym wystarcza jakość i ilość detali z KAP, inni wolą dpołacić żeby mieć więcej detali. Kwestia zasobów finansowych każdego to sprawa indywidualna, więc w tej sprawie wypowiadać się nie będę. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raf
Moderator
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 2057 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 174 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oszczepowice k. Brzęczewa
|
Wysłany:
Pią 11:04, 03 Lut 2017 |
|
sprzewo napisał: |
To jest podobnie jak z KAP i IST. |
Nie do konca jest tak samo, bo KAP i IST,
to de facto - te same modele, tylko, ten 2-3 razy drozszy IST
dostal upgrade, ktory od biedy mozna zrobic samemu.
A Soviet Bus w porownaniu do Classic Bus'a,
to jednak dwa rozne modele, roznice sa tu duzo wieksze
niz w przypadku KAP i IST. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sprzewo
User
Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 2704 Przeczytał: 75 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka
|
Wysłany:
Pią 11:44, 03 Lut 2017 |
|
Dlatego użyłem słowa "podobnie", a nie "tak samo". Chodziło mi o zasadę |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Cochise
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 1278 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany:
Pią 19:29, 03 Lut 2017 |
|
Raf ma rację, też uważam, że to jednak nie to samo co KAP i IST nawet jeśli chodzi o zasadę. Znawcą modeli nie jestem i jak wspominałem Classicbusa nie widziałem na żywo w moim odczuciu ma jednak cenę dość wyśrubowaną. Gdyby chodziło o Autosana czy Jelcza może patrzyłbym na to inaczej, tak czy siak dobrze jednak, że jest alternatywa w postaci Sovieckiego autobusu. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
yurek65
User
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 1603 Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 43 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kuźnica Białostocka
|
Wysłany:
Pią 4:30, 17 Mar 2017 |
|
ЯТБ-1
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
yurek65
User
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 1603 Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 43 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kuźnica Białostocka
|
Wysłany:
Nie 10:33, 09 Kwi 2017 |
|
LK-2
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
yurek65
User
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 1603 Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 43 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kuźnica Białostocka
|
Wysłany:
Wto 19:24, 30 Maj 2017 |
|
КТB-4
LiAZ-677М
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
yurek65
User
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 1603 Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 43 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kuźnica Białostocka
|
Wysłany:
Pią 6:57, 23 Cze 2017 |
|
LiAZ-677М
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 19:09, 07 Paź 2018 |
|
Witam !
Piszę tutaj bo pytanie dotyczy także tego tematu, a nie ma sensu zakładać nowego wątku.
Drodzy koledzy czytając różne wątki, mnie więcej wiem już jakie są różnice pomiędzy Ikarusami z serii SovietBus a ClassicBus. Powiedzcie mi jednak jak do tego mają się Ikarusy 260/280 z Premium Classixxs ? Wiem że lusterka i wycieraczki są jak w Sovietach, ale poza tym czy są one także zbliżone czy może lepsze ? Z góry dziękuje za opinie i wyjaśnienia. |
|
|
|
|
|